JuustLittleMe

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Englund - 3 november 2011 22:24

Hellöööö!!   
sitter hos UNDERBARASTE Elena och skrattar åt alla bilder vi tog idag xD
bilderna kommer att läggas upp senare när vi fått in dom i datorn och så.   
vi har suttit i typ 2 timmar och sjungit hur falskt som de går till 'Sing Star' och 'Sing it'  medans vi skrattade!  
har haft världens bästaste höst-lov med underbara Ella och Angelika (halva med Angelika och hela med Ella)
Elena går runt och packar för jag ska hem imorgon och hon och hennes familj ska resa bort

Har träffat två totalt awesome killar som var hur snälla som helst!   dock var dom lite crazy... men de är ju jag också så jag bryr mig inte så mycke! 
Elena,jag och Felisia var och badade idag i Sandviken på äventyrs badet och hade skit kul! Efter de gick vi till Donken (McDonalds för er som inte fattar) och vi flummade och skrattade så mycke så att ALLA som var inne på donken kollade på oss xD  Elena  började snacka om sperma och precis då gick en som jobbade där börbi och kollade på henne som om hon vore helt jävla cp    
meeeeeen... måste dra nu    

  

 

PUUUUSS  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards