JuustLittleMe

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2011

JAG ÄR EN ALIEN!! >8D

Av Englund - 4 oktober 2011 20:53

JAG ÄR EN ALIEN!!


nee jag bara skoja   
Okeeej.... vi börjar med lite info om mig då:


Mig:
Namn: Felicia
Efternamn: Englund
smeknamn: GurkUnge, Grisen, Sötnos
ålder: 12 år
fördelsedatum: 3 juni
tecken: tvilling
hobby: Hästar,dator,kompisar,rita och shoppa

Favoriter:

favorit mat: Chicken nuggets med ris och currysås eller Tacos
favorit färg: gul och GRÖN
favorit djur: Häst,Katt,Hund,kanin (i den ordningen)
favorit ämne i skolan: Matte,Engelska och bild (i den ordningen)
favorit sport: Bandy och fotboll
favorit årstid: Sommar
favorit humör: GLAD!   

Familj:

Mamma: Pia
pappa: Jonas
Syskon: syster Jeanette och syster Emilia
Husdjur: Hund Viggo, Katt Jamma, Häst Chopin, Häst Signe och fiskar utan namn

Boende:

hus,lägenhet,villa,bondgård: Villa
hur många rum: 4-sovrum, 1-vardagsrum, 3-hallar, 1-kök, 1-data rum, 2 toaletter
Land: Sverige
stad: *****

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Englund - 3 november 2011 22:24


Hellöööö!!   sitter hos UNDERBARASTE Elena och skrattar åt alla bilder vi tog idag xDbilderna kommer att läggas upp senare när vi fått in dom i datorn och så.   vi har suttit i typ 2 timmar och sjungit hur falskt som de går till 'Sing Star' och 'Sing...

Av Englund - 31 oktober 2011 17:56

Hej alla sötisar!    idag har jag och Ella badat på Aspenbadet och så senare ikväll ska vi gå genom tierp utklädda bara för att det är halloween    nu sitter vi alla tre (jag,Ella och Angelika) och är så osociala man kan vara... ingen snackar med...

Av Englund - 21 oktober 2011 14:47


Hääy alla blåmesar!!!!!   hemma från skolan idag igen.. 38,6 graders feber.. inte kul  sitter nu och dunkar musik i hörlurarna och sjunger för mig själv ^^har hjälpt syster yster Emilia att välja kläder och hitta en par skor i en halvtimme ungefär ...

Av Englund - 19 oktober 2011 19:01


Hej allihopa! förlåt för att jag inte varit inne på ett tag men jag har varit sjuk så jag har inte orkat blogga   igår var jag frisk nog för att gå till skolan *happy face*  meeeeen... de borde jag inte gjort fööör imorrse hade jag 39graders feber   ...

Av Englund - 11 oktober 2011 08:33

sitter i skolan i idrotts-salen med en hämsk huvudvärk... hinner inte skriva mer...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards